„Uvek sarađujem sa drugim influenserima“, kaže fudbalski fristajler Evan Bagot, poznatiji kao EABSkills. „Postoji lepa zajednica u svetu fudbala slobodnim stilom, u kojoj svi pomažemo jedni drugima. Saradnja vodi ka doživotnim prijateljstvima.“
Društveni mediji su nas sve pretvorile u stvaraoce sadržaja, pa kako da podignete video klipove i postove na viši nivo da biste obezbedili da se izdvajaju iz mase? Kampanja Canon Crew Create okupila je četiri umetnika iz Ujedinjenog Kraljevstva, koji koriste asortiman Canon fotoaparata i objektiva radi kreiranja postova i video snimaka na društvenim mrežama i demonstriranja onoga što je moguće – bez obzira na budžet i veštine.
Fudbalski fristajler Evan Bagot, poznat kao EABSkills, bio je strastven fotograf od detinjstva i koristi vrhunski Canon EOS R6 za snimanje veština i trikova za svojih 107k pratilaca na Instagramu. „Bio sam opsednut fotografisanjem kada sam bio mlađi“, kaže on. „Najbolji kvalitet slike je od ključnog značaja za ono što radim.“
Dobitnik nagrade Brit za muzičara i producenta, Džek Garat koristi Canon EOS RP za dokumentovanje svog kreativnog procesa i deljenje fotografija života na putu sa 90,9 hiljada pratioca na Instagramu. „Volim da fotografišem“, kaže on. „Kad sam na putu, uvek imam fotoaparat sa sobom.“
Plesačica Nifè ima više od 1,5 miliona pratilaca na TikTok-u. Ona koristi Canon EOS M50 Mark II da bi snimala plesne izazove i uputstva. „Lagan je, jednostavan za korišćenje, mogu da ga stavim u torbu“, kaže ona.
Ulični umetnik Fat Cap Sprays voli da bude neupadljiv, pa snima kratke video snimke – koji su mu doneli preko 72 miliona lajkova na TikTok-u, uz Canon PowerShot G7 X Mark III. „Zaista je kompaktan i lagan, što je savršeno, jer držim konzervu sa sprejom u drugoj ruci“, kaže on.
Ovde upoznajemo četiri umetnika, saznajte više o njihovom kreativnom procesu i otkrivamo šta su naučili od saradnje na kratkom filmu kojim prikazuju veštine.
Pročitajte više: