Digitalna prostorija za poštu

Ručno rukovanje poštom: dugotrajno i podložno greškama. Uz Canon Digitalnu prostoriju za poštu, možete automatski da preuzmete, obradite i bezbedno arhivirate svu dolaznu poštu, bilo da je papirna ili digitalna. To znači deljenje informacija sa više odeljenja i ljudi velikom brzinom i u velikom obimu.

Brzo dostavite dokumente tamo gde treba da budu

Pretvorite svoju prostoriju za poštu u centar za modernizovane digitalne radne procese. Vaš tim može pristupati dokumentima i sarađivati na njima sa bilo kog mesta, podstičući produktivnost i smanjujući broj grešaka. To je moderno rešenje za poštu za hibridna radna okruženja, koje pomaže u ubrzavanju procesa, jačanju usaglašenosti i poboljšanju kvaliteta usluge za vaše donosioce odluka.

Ključne pogodnosti

Otkrijte kako digitalna prostorija za poštu može da transformiše vaše preduzeće.

Poboljšajte efikasnost

Automatska obrada pošte smanjuje otpad i ubrzava procese, istovremeno oslobađajući vreme zaposlenih za druge zadatke.

Bolja korisnička podrška

Brža obrada pošte dovodi do dinamičnije korisničke podrške, dok digitalni radni procesi omogućavaju veću personalizaciju.

Poboljšajte saradnju

Pristupajte i delite dokumente među timovima na različitim lokacijama, poboljšavajući produktivnost u hibridnom radu ili globalnim poslovnim okruženjima.

Ojačavanje bezbednosti i usaglašenosti

Digitalno arhiviranje pošte je jednostavan i bezbedan način rukovanja poverljivim informacijama, a istovremeno podržava lakše revizije.

Preuzmite poslovni slučaj

Potrebno vam je da predstavite snažan poslovni slučaj za Canon Digitalnu prostoriju za poštu internim donosiocima odluka? Ovaj vodič sadrži projekcije povraćaja investicije (ROI), stvarne priče o uspehu klijenata i druge korisne informacije, sve na jednom mestu.

Studija slučaja: DWF – radeći stvari drugačije

Brzorastuća advokatska kancelarija u sektoru sa tradicionalnim načinom razmišljanja idealno je pozicionirana za transformaciju upravljanja dokumentima pomoću nove tehnologije. Upravo to je DWF i uradio, otključavajući uštedu od milion funti u tom procesu. Saznajte više u celoj studiji slučaja.

Pročitajte više

Dodatno istražite

Tri tiha uska grla u vašem poslovanju (i kako ih rešiti)

Operativni timovi nisu nepoznanica za digitalnu transformaciju. Ali nakon svake investicije u tehnologiju, mogu opstati skrivene neefikasnosti. Pročitajte članak da biste saznali više.

Vodič za transformaciju za lidere u operacijama

Dajte svom operativnom timu podsticaj za produktivnost i unapredite efikasnost cele organizacije koristeći automatizaciju poslovnih procesa.

Vodič za upravljanje informacijama za finansijske lidere

Pogledajte kako timovi za finansije i obaveze mogu poboljšati efikasnost i usaglašenost pametnijim upravljanjem informacijama.

Zašto su informacije žila kucavica svake organizacije – i kako ih iskoristiti

Saznajte šta donosioci odluka u IT sektoru treba da urade kako bi svoje informacije pretvorili u praktičan izvor vrednosti.

Budućnost poslovne automatizacije: iskorišćavanje inteligentne obrade dokumenata

Infosource objašnjava zašto inteligentna obrada dokumenata može pomoći preduzećima da automatizuju radne procese, obezbede podatke i uštede novac.

Canon Digitalna prostorija za poštu, koju pokreće:

Therefore™

Therefore™ je softver za upravljanje dokumentima koji omogućava korporativno upravljanje sadržajem i efikasne radne procese za dokumente.

IRIS Powerscan

IRISPowerscan™
Brzo rešenje za snimanje dokumenata koje povećava efikasnost, od snimanja do integracije sa poslovnim podacima.

Scan2X™

Scan2x™ je inteligentno rešenje za snimanje dokumenata, koje svima olakšava skeniranje.

Najčešća pitanja

Naša rešenja su prilagođena širokom spektru industrija, uključujući finansije, pravo, zdravstvo, vladine institucije, proizvodnju, maloprodaju i druge. Canon se specijalizovao za prilagođavanje naših rešenja jedinstvenim zahtevima naših klijenata kako bi se poboljšala usaglašenost, povećali prihodi i modernizovali procesi.

Posedujemo stručnost za izradu rešenja u potpunosti po meri, tako da su ona dizajnirana oko vaših specifičnih radnih procesa, integracija i poslovnih zahteva. Za razliku od generičkog softvera, mi osiguravamo da se naša rešenja savršeno uklapaju u vaše postojeće procese, smanjujući poremećaje i maksimizirajući efikasnost.

Imamo veliko iskustvo širom regiona EMEA u integraciji naših rešenja u različite proizvode trećih strana. Nije praktično navesti sve moguće integracije ovde, ali to je svakako moguće kroz razgovor sa našim timom stručnjaka.

Vremenski okvir zavisi od vaših specifičnih zahteva i obima promena. Uvek postoji mogućnost da se započne sa malim dokazom koncepta kako bi se potvrdila isplativost i odatle nastavilo sa razvojem. Imamo iskustva u isporuci brzih projekata koji se mogu iskoristiti za dokazivanje isplativosti u roku od nekoliko dana, do višegodišnjih angažmana sa klijentima, gde rešavamo izazove u više odeljenja.

Da, nudimo razmenu znanja i obuku kao deo isporuke našeg projekta, a kada sistem postane aktivan, imaćete posvećene timove za podršku i vaš tim za upravljanje nalozima kako bi se osigurao dugoročan uspeh.

Nudimo i rešenja zasnovana na informatičkom oblaku i na lokaciji korisnika, omogućavajući vam da izaberete najbolje rešenje na osnovu zahteva IT infrastrukture vaše organizacije.

Potrebna vam je pomoć?

Razgovarajte sa našim stručnjacima o kreiranju rešenja za digitalnu prostoriju za poštu koje odgovara vašem preduzeću.