Da biste snimili primamljiv „bokeh“, potreban vam je „brz“ objektiv, tj. onaj sa širokim maksimalnim otvorom blende, idealno f/2,8 ili širim (manji f-broj). To je jedan od glavnih razloga zašto bi u opremu trebalo da dodate brz objektiv sa fiksnom žižnom daljinom, čak i ako tu žižnu daljinu pokriva zum objektiv koji koristite. Objektiv sa fiksnom žižnom daljinom i širokim maksimalnim otvorom blende, kao što je
Canon RF 50mm F1.8 STM koji je korišćen ovde, omogućava vam da lako zamućujete pozadine i da detalje pretvarate u prelepe svetle tačke. Iako će vam objektiv koji se dobija sa fotoaparatom i ima otvor blende f/4–5,6 ili manji omogućiti da zamutite pozadinu, kvalitet „bokeh“ efekta neće biti isti. Naravno, široki maksimalni otvor blende znači da objektiv propušta više svetla, što je korisno i u situacijama sa slabim osvetljenjem, u kojima zaista možete da pokažete kreativnost uz „bokeh“.
Trebalo bi razmotriti još jedan faktor, iako on nije toliko kritičan. Objektivi beleže zamućenje na različite načine, pa neki daju prijatniji „bokeh“ od drugih. Uopšteno gledano, objektiv sa više krilaca blende daje primamljiviji kružni „bokeh“, pošto svaka tačka svetla odražava oblik blende. Ovo je manje važno ako snimate sa širom otvorenim objektivom, tj. sa maksimalnim otvorom blende (najmanji f-broj) koji objektiv podržava, koji će svakako biti kružni – ali to neće uvek biti slučaj. Možete da saznate koliko vaš objektiv ima krilaca u priručniku koji ste dobili sa njim, odnosno u specifikacijama objektiva na
Canon veb stranici. Sedam krilaca je odlično za primamljiv „bokeh“, ali je devet krilaca još bolje.