ipack-hero1

i-Pack preuzima potpunu kontrolu nad proizvodnjom zahvaljujući saradnji s kompanijom Canon

ipack-logo

i-Pack – sa sedištem u Sarpsborgu u Norveškoj – uvek je bio posebno uspešan u stvaranju rešenja iz oblasti grafičkog dizajna i pakovanja za tržište prodajnih mesta. Radeći pod različitim imenima i s različitim vlasnicima od osnivanja 1997. godine, ova kompanija sa sedištem u Sarpsborgu u Norveškoj sarađivala je sa više vodećih kompanije za proizvodnju ambalaže, kako u Skandinaviji, tako i na drugim evropskim tržištima.

Međutim, 2013. godine njen osnivač Atle Andreasen je osetio da kompanija ne ostvaruje pun potencijal. „Izgubili smo identitet“, ocenio je Andreasen. Nakon što je kompanija u najvećoj meri radila kao lokalno prodajno predstavništvo matične kompanije, Andreasen je sproveo njeno uspešno otkupljivanje kako bi vratio poslovanje na početne osnove. Nova strategija ove specijalizovane kompanije, ribrendirane kao i-Pack AS, bila je da se vrati na isporuku, i što je još važnije, proizvodnju visokokvalitetnih materijala za prodajna mesta i specijalne ambalaže. Dugoročni cilj im je da budu najbolji u toj grani.

„Zahvaljujući podršci i tehnologiji kompanije Canon, daleko smo odmakli na putu da ostvarimo svoje poslovne ciljeve.“

Atle Andreasen, osnivač

Rezultati

Kraće vreme isporuke za predlog „Baš na vreme“ – od tri nedelje do jedne nedelje za neke načine primene

Kraće vreme isporuke za predlog „Baš na vreme“ – od tri nedelje do jedne nedelje za neke načine primene

Povećanje mesečnog obima za 300%

Povećanje mesečnog obima za 300%

Cilj povećavanja obima za 25% do kraja 2015. i za dodatnih 15% do kraja 2016.

Cilj povećavanja obima za 25% do kraja 2015. i za dodatnih 15% do kraja 2016.

Postavljen je temelj za stvaranje novog odeljenja i-Pack Digital i za dodatno proširivanje odeljenja i-Pack Plast za primenu na polju drveta, plastike i čelika, kao i odeljenja i-Pack Design & Communication za dizajniranje originalnih kampanja

Postavljen je temelj za stvaranje novog odeljenja i-Pack Digital i za dodatno proširivanje odeljenja i-Pack Plast za primenu na polju drveta, plastike i čelika, kao i odeljenja i-Pack Design & Communication za dizajniranje originalnih kampanja

ipack-objective

Cilj

Proširenje poslovanja radi osvajanja liderske pozicije u rešenjima za prodajna mesta

Izazovi

• Borba za ispunjavanje zahteva klijenata po pitanju brze realizacije zahteva za kampanje na prodajnim mestima koje su često reaktivne

• Nema kontrole kvaliteta štampe, što utiče na kvalitet krajnjeg proizvoda

• Prepuštanje zadataka niskotiražnog štampanja spoljnim dobavljačima dovelo je do stvaranja problematične proizvodne linije

• Ograničen i skup postupak izrade prototipova

• Bez mogućnosti pravljenja novih aplikacija za dalji rast poslovanja

Pristup

Canon je analizirao poslovne strategije i najbolja rešenja kako bi omogućio klijentima da u ponudu svojih usluga dodaju štampu

• Novi poslovni partner je preporučio Canon i tehnologiju Arizona za novo digitalno odeljenje

• Canon je pozvao kompaniju na pretpredstavljanje serije Arizona 6000, održano u Vankuveru

• Demonstracija produktivnosti i fleksibilnosti na širokom rasponu medija za niskotiražnu ambalažu i aplikacije poput prikazivanja i komercijalne štampe

• Canon je pružio podršku za instalaciju i integraciju s postojećom linijom za završnu obradu

ipack-spare